Wednesday, December 15, 2010

Di Sini Permulaan Yang Baru..


.....salam....

wahh..sekian lama saya tak jenguk blog neh..MAKK AII!!upenya dah bersawang abis..spider pon sonok wat umah kat blog saya neh..heheh..

so,petang td saya tgh borink tahap gaban punye..dah tataw nak watpe..dah penat blog walking blog lain..blog sendiri terbiar..wahhh gituu...saya pon mengupgrade la blog saya neh..
hurm..but still touch up ag coz xbape pndai bab2 cntikkan blog ne..(ade sape2 bole ajar saya tak??)

lepas ni..berazam lah nak rajin2 update blog ne..bukan ape i jeles la tgk blog org lain yg cumil2 & kreatip sgt..thumbs up tuk you guys..

sekarang ni tgh cuti semester boleh la nak rajin..tapi bile semester baru dah mula..ermm..saya pon tak pasti adakah azam ni terkubur??(bukan adik Azzam idola kecil tau)...hihhii..well saya akan jaga "kupu~kupu kecil" saya ney..harap2 mcm tuh la...semoga idea2 nak tulis tu mengcurah2 hingga ke ladang gandum..ceewahhh..berangan jek..

anyway..this just a beginning..hope will be lot more..and this newbie i hope will expose other side of me.. coz saya ney suke menulis tp tataw cmne..so with this blog i can express watever i want..yeah!! FIGHTING!!BbAHHSYA!!!

No comments: